2015. február 22., vasárnap

45.fejezet ELŐZETES

A Bloodshed következő fejezetében:





„Justin szemszöge”


  Miután Zoe elment, kisebb vita után, ami Aiden és Alec között robbant ki, elindultunk, hogy megkeressük Spencer-t. Megnéztük azokat a helyeket, ahol Alec már járt ugyan, de jobb volt, hogy újra elmentünk, mert az egyik helyen megtaláltuk Spencer pulcsiját. Ami arra utalt, hogy nem rég járt itt. A piros pulóverét az orromhoz emeltem, és egy nagyot szippantottam. Ahogy felnyitottam csukott szemeimet, látásom egyre csak élesedett, ahogy a szaglásom, és a hallásom is. A többiek is vettek szagmintát a pulcsiról, és azután az orrunk után mentünk. A sok szag közül, ami az erdőben volt, nehéz volt megtalálni Spencer-ét.
- Erre! – kiáltott Aiden. Az-az út amerre mentünk tudtam hova vezet, hisz nem rég Zoe-val jöttem el itt.  Az erdőből ez volt az egyetlen út, ami a temetőhöz vitt. Ahogy elértük az erdő szélét, mindegyikünk visszaváltotta eredeti szem színét, és így mentünk tovább. A sírok közt mászkálva, egyszer csak megpillantottuk Spencer-t. Ott ült egy frissen temetett sír előtt.   
- Spencer. – rohant oda Alec, és térdre rogyva szemlélte húgát. - Már mindenhol kerestelek, nagyon rám ijesztettél. – mondta, és a kezében lévő piros pulcsit a vállára terítette. Ahogy mi is odaértünk, ott álltunk Alec mögött, mikor Spencer egyszer csak megszólalt.
- Él. – mondta, és rá nézett bátyára.  
- Ki? – kérdezte Alec.
- Ő, – mutatott a sírkő felé. - életben van a föld alatt. - tekintetem rávezettem arra a helyre ahol a név volt látható, és ez állt rajta.
Nyugodj Békében
Marko Fatt
1992 – 2013
- Honnan veszed ezt? – kérdezte Aiden, aki szint úgy észrevette, hogy milyen felírat, áll a sírkőn.
- Hallom őt. – mondta. 

2 megjegyzés:

  1. Jézusom,milyen izgatottá tettél :D siess nagyon a kövi résszel :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó!! Kérlek nagyon siess a kövi résszel meg persze a többivel is pls!!!:33 És imádom a blogod is nehogy abba hagyd!! És biztos vagyok abban is h azért mert van aki nem ír hozzászólást attól még tetszik neki a blog és olvassa is mindegyik rszt!! Mert Király!!:DD

    VálaszTörlés