2014. április 17., csütörtök

33.fejezet

Sziasztok.: ) Későn ugyan, de meghoztam a teljes fejezetet.: ) De nem magyarázok itt tovább, csak annyit mondok, hogy remélem tetszeni fog, és írtok komikat is.: D puszillak titeket.: )<3
~Ann.xd

- Beszélgessünk. – mondta lazán, mintha olyan jó barátságban lennénk.
- Beszélgetni? – csattantam ki. Egy undorító embernek tartom őt, aki megöli a nála sokkal gyengébbeket. – Megölted a barátnőmet, és engem is meg akarsz, mégis miről beszélhetnénk mi? – valamiért egyáltalán nem féltem se tőle, se a haláltól, amit hozhat rám.
- Pedig lenne miről. – mondta. – Úgy tudom azért jöttél vissza még nyáron, hogy megtud az igazságot.
- Azt már tudom. – vágtam rá. Riley azért halt meg, mert feláldozták őt helyettem. Azért álmodtam meg, mert velem kellet volna megtörténni-e nem Riley-val, vagy mással.
- Valószínű, hogy rosszul tudod. – mi van? Mégis miért tudnám rosszul? – Az igazságot csak is én tudom. Kezdjük azzal, hogy mi is történt a buszon, amikor visszatértél Stanwoodba. – Davon mélyen a szemembe nézett, és bevillant sárga szempárja.

Zoe utazása Stanwoodba.
(9. fejezethez tartózó rész)
(elfelejtett emlék)

8 órakor ébredtem, már nem tudtam másra gondolni csak arra, hogy mi lesz ha Stanwoodba érek. Az első az lesz, hogy megkeresem a szállásomat, és az után majd minden jön magától. Kikeltem az ágyból, és előhúztam a fekvőhelyem alól a bőröndöt, amibe még pakolnom kell pár dolgot. Kimentem a szobámból, és minden helység üres volt, hát persze mivel már mindenki elment itthonról. A fürdőbe mentem megmosni az arcom, megigazítani a hajam, és egy kis sminket is tettem fel. Amint ezekkel végeztem, visszamentem a szobába, hogy felöltözzek. Ahogy azzal is elkészültem, a maradék holmimat pakoltam el, és aztán bezártam a bőröndöt. A telefonomat, az irataimat, és a kisebb dolgokat, egy válltáskába helyeztem. 8:47 perc volt, ami azt jelenti, hogy indulnom kell ahhoz, hogy elérjem a 9:35-kor induló Stanwood-i járatot. Vállamra kaptam a táskát, megfogtam a bőrönd kiálló fogóját, és magam után hoztam. Mikor átléptem a küszöbön, úgy néztem szét a házban mintha soha többé nem térnék vissza. Rossz érzésem volt, de nem hátrálok meg kiderítem az igazat, ha törik, ha szakad.  
Már a buszpálya udvaron voltam. A jegyemet felvettem a pénztárnál, mert telefonon foglaltam le.
- A Stanwoodba induló autóbusz járat, 10 perc múlva indul a 15-ös megállóhelyről. - mondta be egy női hang a hangos bemondóba.  Amint elhagytam a pénztárat rögtön meg is láttam a 14-es megállóhelyet, akkor a 15-ös valószínű, hogy itt lesz mellette. Kis gyaloglás után meg is láttam, oda siettem betettem a már nyitott csomagtérbe a bőröndömet, és felszálltam a buszra. A sofőrnek átnyújtottam a jegyet, aki széles mosollyal fogadott. Mikor a busz belseje felé indultam, megdöbbentem azon, hogy a sofőrön, egy csuklyás férfin, és rajtam kívül nem volt senki a járművön. A legtávolabbi helyet foglaltam el, kényelembe helyeztem magam, és már el is indult a busz Stanwood felé.
1 órája lehettünk úton, mikor a csuklyás fickó felállt a helyéről, és a sofőrhöz sétált. Váltottak pár szót azután, lassulni kezdett a jármű, és a végén megállt. A vezető kinyitotta a busz ajtaját, felállt a helyéről, és leszállt. Csak néztem előre, mert nem tudtam, hogy mi történik. A csuklyás férfi, lassan hátra fordult. Mikor megláttam az arcát elfogott a félelem. A sebhelyről az arcán rögtön eszembe jutott, hogy mit mondott Riley és Anne a betörőről. Volt egy sebhelye, ahogy az előttem lévő fickón is. Vajon ő lehet az?
- Oh Zoe csak nem érdekelne, hogy miért halt meg a barátnőd? Te nem hallottad és láttad, amit én. Ahogy menekült, és sikoltozott. Csak még jobban élvezetesebbé tette az üldözését. – döbbenten néztem rá. Ő volt? Ő ölte meg? De még is, hogy? – Nem árulok el mindent, sőt még ezt az emlékedet is kitörlöm. Nem fogsz emlékezni. Majd egy nap mindent megtudsz a nagymamádról, és arról ki is vagy te valójában.

Jelenben
(Zoe szemszöge)

Minden eszembe jutott, ami az utazáskor történt, minden apró kis részlet. Hogy jobban utálom-e Davon? Igen, annyira, hogy legszívesebben a két kezemmel megfojtanám. Élvezte Riley üldözését? Hogy lehet egy ember vagy nem is tudom, hogy nevezzem őt, ilyen gonosz. Amíg a normális emberek a dodzsemet vagy a biciklizést élvezik, ő a gyilkolásban leli örömét. Hogyan lehet az ilyet élvezni? Nincs neki bűntudata, vagy nem érzi, hogy amit csinál az rossz? Persze, hogy nem, nincsenek érzései, képes hidegvérrel megölni másokat anélkül, hogy bármit is érezne. Azt nem értem, ha engem is meg akar ölni, miért nem teszi már meg?
- Legalább szép temetése volt a kis barátnődnek? – kérdezte gúnyosan. Neki akartam menni, már indultam is felé, de a mellettem álló két fickó nem hagyta, visszarántottak arra a helyre ahol álltam. – Úgy látom ez fájdalmas téma. Akkor beszéljünk még róla. – nevetett. – Mondanom sem kell, hogy helyben hagytam a barátnődet, hogy is hívták - egy másodpercre elgondolkozót. – Riley. Szép neve volt. A saját szemeddel láttad is milyen látványt nyújtott, de nekem ez nem elég. Látnod kell, hogy üldöztem. Mindent látnod kell. Amit én meg is mutatok. – szeme ismét sárgává borult.

Riley halála
(Zoe szemszögéből)

A kertben álltam a ház előtt. Láttam, ahogy a lányok a kocsinál állnak, és beszélgetnek. Anne visszaszállt az autóba, és elhajtott. Riley bejött a nyitott fakapun, és a ház oldalán lévő ajtóhoz ment. Kinyitotta az ajtót a kulccsal, amit még Anne adott neki a kocsinál, és bement. Amint elindultam volna a ház felé, hangokat hallottam meg magam mögött. Megfordultam, és Davon jött, de nem egyedül, hanem valószínű a falkájából való, három személlyel. Futni kezdtem a ház felé, segíteni akartam Riley, pedig tudtam, hogy ez már lehetetlen. Ahogy az ajtóhoz értem, és benéztem rajta Ri pont az én bőröndömet hozta ki a bajárat melletti szobából.
- Riley menekülj. – mondtam elé állva, de ő nem látott, és nem is hallott. – Riley ide fognak érni. – hangomban már a kétségbeesést lehetet észlelni. Ahogy hátra fordultam, hogy megnézzem ott vannak-e már, sajnos láttam, hogy már ott állnak az ajtóban. Amint visszakaptam a fejem Rileyra, észrevettem, hogy már ő is látja őket. Látszott az arcán, hogy megijedt, de nyugodt hangon szólalt meg.
- Miben segíthetek? – Davon a mellette baloldalon álló férfira nézett, aki azon nyomban Riley felé iramodott. Próbáltam azzal segíteni, hogy elé álltam, de a fickó csak úgy átment rajtam. Lefogta karjait egy kezével, és a száját is befogta. Riley próbálkozott kiszabadulni, de nem ment neki a fickó sokkal erősebb volt nála. Davon, és a még mellette álló két fazon is elindultak a barátnőm felé. Egyre jobban féltem, attól ami rá várt. Miért kell nekem ezt végig néznem, még is mit akar ezzel, hogy sokkal, de sokkal rosszabbul érezzem magam, amiatt, hogy Riley meghalt? Mert ha ezt akarta, akkor már elmondhatom, hogy most érzem magam a legrosszabbul. Eddig is tudtam, hogy szörnyű körülmények között halt meg, de most már látni is fogom, ami egy életre belém vésődik.
- Helló Riley. – szólalt meg Davon. Barátnőm összehúzta szemöldökét. Valószínű megdöbbent azon, hogy tudja a nevét. Davon intett a Rileyt lefogó fickónak, hogy eresze el a száját. Ahogy az megtette barátnőm, rögtön beszélni kezdett.
- Tudom ki maga. – kiabálta. – Maga tört be ide. Zoe azt mondta egy sebhely volt az arcán, ahogy magának is.
- Azt a mindenit. – kezdett el tapsolni. – Te aztán gyorsan összeraktad a képet. Azt is tudod miért vagyok itt? – nézett rá kérdően. Riley nem szólt semmit, de az arcáról le lehetett olvasni, hogy persze, hogy tudja.
- Még is miért csinálja ezt? – már a hangjában is kezdett mutatkozni a félelem.
- Megmondom, miért. – lépett közelebb hozzá. -  Mert látni akarom, ahogy menekülsz előlem. – erre a mondatra Riley kiabálni kezdett.
- Segítség! Segítség! – Davon csak nevetett.
- Senki nem segít rajtad. Hiába kiabálsz. – a bejárati ajtóhoz fordul. – Vidd az erdőbe. – a pasas megindult Rileyt maga előtt lökdösve.
- Mi lesz a másik lánnyal? – kérdezte az egyik alak.
- A kis Justin azt hiszi, megvédheti tőlem. – mondta. – Had higgye csak azt. Játszadozok velük egy kicsit. A lány álmaiban fogok mászkálni, ahogy megölök, valakit ő ugyan azt fogja megálmodni csak abban ő, lesz az áldozat.
- Mi van, ha a vadász nagyanyja megtudja? – ideges fejjel nézett a kérdező felé.
- Hetty Wilson. – mondta ki a nagyim nevét. – Akarom, hogy tudjon róla. Azt akarom, hogy a lányból vadász legyen, így sokkal jobb érzés lesz őt megölni.      
- Még mindig nem értem miért kell megölni. – szólalt meg ismét, akinek tényleg a fejére volt írva, hogy csak az erejére támaszkodhat, és nem az eszére. Csak egy baj volt, hogy még én sem tudtam, hogy miért akar végezni velem.
- Haver te tényleg sötét vagy. – mondta a másik fickó. – Ő az akitől, még Davonnak is félni-e kéne. – az előbb említett személy oda fordult a pasashoz, és gyors mozdulatokkal elkapta el a nyakát és a falnak nyomta.
- Nekem senkitől nem kell félnem. Pláne nem egy olyan kis fruskától, aki soha nem fog megérni arra, hogy ő legyen a leghatalmasabb vadász. – döbbenet ült arcomra. Eszembe jutott az-az sms amit még Aiden írt Justinnak. Az volt benne, hogy én valami kiválasztott vagyok, és el tudom pusztítani a fajukat, akkor ez most tényleg igaz? Akkor lenne értelme annak, hogy Davon miért akar megölni.
Sötétedni kezdett a kép, és már nem láttam a házat, és az embereket. Valami más kezdett kirajzolódni előttem, ami az erdő volt. Amint minden körvonalazódott, meghallottam egy hangot, amit ezer közül is felismernék. Riley-é volt. Az előttem lévő fa mögött bújt el. Oda mentem, és láttam, hogy a telefonját a füléhez emeli, arcát a könnyei áztatták, és halk motyogásba kezdett.
- Vedd fel, kérlek, vedd fel. – Annet hívta. Emiatt a hívás miatt, és azért mert ott hagyta őt a háznál, hibáztatta magát Anne, Riley halála miatt. Barátnőm szeme felcsillant. Egy másodperc után megint megszólalt, és szemeiből a könnyek ömleni kezdtek. – Segíts kérlek, valami el akar kapni. – vajon miért mondta azt, hogy valami? Miért nem mondta, hogy a betörő az. – Az erdőben vagyok. – ahogy ezt kimondta, a fa mögül Davon karmokkal teli keze elkapta Riley torkát, amitől ő felsikított, a telefon kiesett a kezéből, és szétesett. Mikor Davon előlépett a fa mögül értettem meg, hogy Riley miért mondta azt, hogy valami. Az arca úgy el volt torzulva, hogy alig lehetet felismerni. – Itt a játék vége. – hangja kicsit sem hasonlított emberi beszédére. Karmaival, legfőképp az arcán és a karján ejtett sebeket. Borzasztó volt hallani, ahogy Riley percről percre fájdalmasabbakat nyög. Könnyek szöktek a szemembe. Riley a föld felé kezdett zuhanni, amit Davon nem állított meg hagyta, hogy barátnőm a talajhoz csapódjon. Amit földet ért, oda siettem hozzá. Tudtam, hogy nem hall, és nem lát engem, de muszáj voltam oda menni, mellette akartam lenni az utolsó perceiben. Ott guggoltam mellette, és a könnyeim hullottak rá. Tudtam, hogy most fog következni a legrosszabb. Könnyel teli szememet Davon felé emeltem. Homályosan ugyan, de láttam, ahogy az egyik fickó felbukkan, és egy kardot ad a kezébe. Visszanéztem Rileyra, aki csupa vér volt, szemei csak félig voltak nyitva, de még azt is alig tudta úgy tartani. Kezem a vállára akartam helyezni, de nem bírtam, mert folyamatosan átnyúltam rajta, mint valami szellem. Szemei kipattantak, amitől megijedtem, és hátra borultam. A fájdalom, amit érzett, ahogy Davon levágta a lábát, sokkal borzasztóbb lehetett, mint azt én el tudom képzelni. A kíntól, már egy hang sem jött ki a torkán, csak feküdt ott, és csendben várta a halált.    

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett siess a következővel :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jo*---* tok jo h beleraktad h megnezze a halalat.:) na de Justinka mar igazan johetne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.: D Ez volt az, amit már rég kigondoltam,hogy bele írok. A következő fejezetben már akcióba lendül Justin is.: )

      Törlés
  3. Szia :) eleinte olvastam a blogodat , de unalmasnak találtam a farkasok miatt meg a vadászok..stb..! És ma ismét megláttam ez a bizonyos bologot . És ha hiszed, ha nem reggel nyolctól olvasom és mostanára végeztem vele ( pisiszüneteket tartva ) egyszerűen imádom ! Siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia: ) Örülök, hogy most már nem tartod unalmasnak, és hogy imádod. Remélem a folytatásban is imádni fogod és nem ismét unalmasnak találni.: ) sietek: )

      Törlés
  4. Szia.:) A blogomon éppen verseny folyik, melyre szeretettel várlak téged is! http://youareemyheartbreaker.blogspot.hu/p/blog-page_24.html

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Örömmel mondom, hogy pár perce raktam ki .: D<3

      Törlés