2013. december 30., hétfő

23.fejezet

Sziasztok.: ) Meghoztam a folytatást. Bocsi, hogy ilyen sokáig tartott, de remélem tetszeni fog ez is.: ) Bár én egy kicsit úgy érzem, hogy nem lett a legjobb, de ti majd eldöntitek..: )   Ja és 6000 oldalmegtekintés. wááá: DDDD Köszönöm<3
~Ann.xd


 Vajon Justin most a gondolataimban van és mindent hall, amire csak gondolok?  Ha igen akkor ezt is hallania kell. Köszönöm, hogy eddig vigyáztál rám, de mától kezdve nem lesz rá szükségem.                     



2 hónap múlva

Az idő olyan gyorsan telik, hogy már magam sem tudom követni. 2 hónap alatt teljesen megváltoztam. Sokkal erősebb lettem, mint azelőtt voltam. A vadászok között mindent megtanultam, amit csak lehetett. Most már nem rejtőzök, egy fa mögé sem harcolok, amíg az erőm kitart. Párszor haza látogattam, mert a nagymamám rám parancsolta. A suli már elkezdődött, de én úgy döntöttem, hogy halasztok egy évet, mert fontosabbnak látom azt a dolgot, hogy az embereket védjem. A szüleim nem nagyon örültek neki, de el kellett, hogy fogadják, mivel már nagykorú vagyok így dönthetek az életemről. És ha ez még nem volt elég a szüleimnek még el is költöztem otthonról. Persze nem tudják, hogy hová, és jobb is így. Anneval már nem igen tartom a kapcsolatot. Beszélünk még, de nem olyan sokat, mint annak idején. És, hogy vele mi van? Fogalmam sincs. Semmit nem hallottam róla és nem is láttam egy harcnál sem. Egy valamiben biztos vagyok, már ő is teljes alakváltó. Az augusztusi telihold után, már ő is teljes erejét használhatja.

„Justin szemszöge”

Az élet egy körforgás mindig elindulsz, de ugyan oda térsz vissza. Ez teljesen igaz rám. Ahelyett, hogy távol tartanám magam Stanwood városától valami vagy inkább valaki mindig visszahúz oda. Mikor Zoet elvitték a vadászok minden erőmmel azon voltam, hogy megtaláljam. Egész végig a gondolatait hallgattam hátha lesz egy olyan észrevétele vagy meglátása, amiből rájöhetek, hol van. De azon kívül, hogy az erdőben egy nagy házban van fogalmam sem volt, hogy mégis hol keressem azt a helyet. Aztán amikor visszaemlékezett arra az estére, ami nekem is mosolyt csal az arcomra a szívem megszakadt, hogy nem lehetek mellette. Ezért ért csapásként, amit a nagymamájával való beszélgetése után mondott. „Köszönöm, hogy eddig vigyáztál rám, de mától kezdve nem lesz rá szükségem.”  Nem hittem el, amit mond. Azt hittem ő is érez annyit iránta, mint én iránta. Mert, hogy én beleszerettem. Igen, beleszerettem egy olyan lányba, aki talán a vesztemet okozhatja. Bár mikor beleszerettem még nem tudtam, hogy ő egy vadász unokája és, hogy belőle is az lesz. Az első találkozásunknál ugyebár nekem vágta az ajtót. Mikor felnéztem és megláttam aggódó arcát elszállt minden mérgem. Nem tudtam volna ordibálni vele, sőt még én éreztem hibásnak magam. Hogy miért? Azt nem tudom, de ha ez nem történt volna, meg akkor lehet csak elszáguldottam volna mellette. A második találkozásunk is, hogy mondjam érdekes volt. Mikor belém száguldott és megláttam, hogy ő az mosoly fakadt arcomra. De mikor Riley említette az álmát és megláttam a karján lévő foltot némi alapozó alá rejtve tudtam, hogy veszélyben van. Ott abban a percben megfogattam magamnak, hogy megvédem a veszélytől. Aidennel hazafelé tartottunk mikor Riley szinte a sírás szélén rohan oda hozzánk és a segítségünket kérte. Elhadarta, hogy mi történ és én azon nyomban beiramodtam a házba. Kiabáltam a nevét, de választ nem kaptam rá. A lépcső tetején vettem észre, hogy az egyik ajtó küszöbje előtt állt egy késsel a kezében. Ahogy oda értem hozzá a szúró eszközzel hadonászni kezdett. Pár centin múlott, hogy nem sebesített meg vele. Hála gyors reflexemnek kitudtam, verni kezéből a kést mielőtt megszúrt volna vele. És aztán magyarázkodhattam volna, hogy miért gyógyult be a sebem olyan gyorsan. Miután Annen segítettem Zoe az arcomat bámulta addig, amíg barátnője meg nem lökte. A farkas gyorsaságommal kaptam el. Arcunk olyan közel volt egymáshoz, hogy éreztem a száját elhagyó levegőt. Mikor szemembe nézett fura arckifejezést vágott és akkor tudtam, hogy a szemem vörösre változott. Ha még csak egy kicsit is használom, az erőm a szememben megcsillan a vörös árnyalat, amit valószínű, hogy Zoe látott.  Tekintetem azon nyomban elkaptam. Felsegítettem a földről, ahogy barátnőjét is. Miközben a rendőröknek személy leírást adott és mondta, hogy egy sebhely volt az arcán rögtön tudtam, hogy ki az. Davon. Davon az, aki a legerősebb farkas ebben a városban. Ő itt az alfa. Hogy a heg miért nem gyógyult be az arcán? Azt senki nem tudja csak azt, hogy egy vadász okozta.  Zoe álma és, hogy megjelent a házban csak egyre utalt, ölni akart. Csak őt néztem veszélyben éreztem őt, nagy veszélyben. Úgy bámultam, hogy már zavarta őt. Tudtam, hogy tennem kell valamit, hogy megvédhessem, de csak egy valami jutott eszembe. Ha megharapom és szívok, belőle vért legyengül és így megtehetem azt, amit kiterveltem. Összekeverhetem a vérünket és az elméjéhez fogok férni. Így elfeledtettek vele mindent, ami eddig történ. És ha újabb álma lenne, tudnék róla és segíthetnék rajta. Miután megtettem hívtam a mentőket, és úgy állítottam be a dolgot mintha én találtam volna rá. Mindenki szemében én voltam a hős megmentő, senki nem tudta, hogy ez mind az én művem volt. Másnap beküldtem Aident a kórházba, hogy megbizonyosodjak róla, hogy sikerrel jártam-e. Attól féltem, hogy ha meglát, akkor emlékezni fog, mivel még nem volt akkor erőm csak bízni tudtam, hogy sikerül. Barátom látogatása után már tudtam, hogy nem fog emlékezni csak a tudatalattija sugallja neki, hogy féljen tőlem és még Aidentől is, de nem tudta, hogy miért. Aiden távozása után egyik pillanatról a másikra egy álomba csöppent, ami még engem is megrémisztett. Minden Davon csinált. Neki már akkora hatalma van, hogy beférkőzik mások álmába és a halálukat nézeti meg velük. Zoeval is ugyan ezt csinálta. Csakhogy nem sikerült neki, mert Zoenak a házban kellett volna lenni-e akkor és nem kórházban. De mivel áldozat kellett neki Rileyval is megelégedett. És ez az, amire gondolnom kellett volna, a barátnői. Megmenthettem volna őt is, ha hamarabb eszembe jut. Így a temetésén leróttam tiszteletem, ahol ismét találkoztam Zoeval. 1 hónap alatt sokszor álmodta ugyan azt, de tudtam, hogy amíg otthon van, nem eshet bántódása. Mivel tudtam, hogy visszajön Stanwoodba, hogy megtalálja a gyilkost így azt is tudtam, hogy Davonnak esze ágában nincs elmenni Zoe szülővárosába, hogy ott végezzen vele. Ahogy említettem nagy az ereje és valószínű, hogy ő is mindent tud, ami csak Zoeval történik, még talán többet, is mint én. Mikor visszatért próbáltam a bizalmába férkőzni. Elhívtam vacsorázni, ami nem alakult valami fényesen. Küzdöttem Davonnal mert ugye bár ki más lett volna, ha nem ő, de erősebbnek bizonyult. Az utolsó szavak, amiket mondott azelőtt, hogy Zoe felkapcsolta volna a fényszórókat az volt. – Nem mentheted meg vagy mi végzünk vele vagy ő fog velünk. Nem értettem miért mondja ezt. Egy ilyen lány, mint ő, hogy végezhetne velünk egy íj és nyíl segítségével, hisz úgy is begyógyulnak sebeink. Nem törődtem vele azt hittem, hogy csak ellene akar hangolni.
Sok minden történt még. Mindent elmondtam neki, amit csak tudni akart. Mikor azt mondtam neki, hogy nem mondhatom el, mert megölnének az nem volt igaz. Csak azért mondtam, mert abban bíztam, hogy így nem fog kérdezősködni, de nem vált be. Miután mindent elmondtam azt is, hogy ki vagyok és mi lesz belőlem rettegtem attól, hogy el fog ítélni, de nem így lett. Abban az 1 hétben sok jót éltem meg vele. Az-az este számomra is felejthetetlen volt. Tudom, hogy nem történt meg az, de nem baj így is élveztem.
Amikor kijelentette, hogy már nincs rám szüksége azután még pár napig figyeltem gondolatait. Minden egyes nappal jobb és jobb volt a kiképzésen. Így magam is beláttam, hogy igaza van.
- Justin jönnél végre. – zavart meg Erin. Róla annyit tudnék csak mesélni, hogy farkas vérű, mint én és egy ideig egy párt alkottunk még akkor mikor sztár voltam. Most már nem nevezném magam annak. 3 hónap alatt egyszer sem mutatkoztam a nyilvánosságnak. Nem mintha olyan rossz lenne a sztárság imádtam, ahogy a rajongóimat is nagyon szeretem, de úgy döntöttem, hogy végleg visszavonulok. Augusztus 21.-e óta már nem vagyok önmagam. A telihold óta megkaptam a teljes erőt, amit nem vagyok képes mindig kontrolálni. Mikor Aiennek segítettem ebben a dologban akkor még azt hittem, hogy nekem majd könnyebb lesz. Hát nem így lett. Valahogy úgy érzem, hogy nehezebben birkózok meg vele, mint más hozzám hasonló farkas vérű. Erin azért hívott az, előbb mert ő is próbálja megtalálni azt a pontomat, aminek a segítségével kontrolálni, tudom magam, de eddig még nem találtuk meg. Ilyenkor mindig az erdőben vagyunk, mert mikor elkap az ideg és átváltozok, nem tudom, hogy mit csinálok. Van, amikor nem is emlékszem, hogy mit tettem. Attól félek, hogy olyankor még ártatlan embert is ölnék.
Kimentem a házból. Erin és Aiden már a kocsiban várt. Így én is beültem és elindultunk arra a helyre ahol úgymond a legtöbb pusztítás végzem. Hamar oda értünk. Aiden kiszedett valami cuccot még a csomagtartóból és ismét elkezdődött a felidegesítésem. Barátom már sok hülyeséget kitalált, hogy feltudjon, dühíteni, de ahogy látom a mostani lesz a legörültebb. Foci labdákat vett elő és egy ragasztószalagot.
- Még is mit akarsz azzal? – mutattam a kezében lévő tárgyra.
- Szerinted még is mit? – jött felém és letépett belőle egy nagydarabot. – Rakd hátra a kezed.
- Megörültél? – néztem rá.
- Tőled örülök már meg. – rázta a fejét. – Rakd hátra a kezed. – nem tehettem mást hátra tettem és Aiden összeragasztotta kezeimet a csuklómnál és utána visszaindult eredeti helyére. Erin is már ott állt. Mindketten egy-egy labdát fogtak a kezükbe és rám néztek. – Figyelj, haver próbálj koncentrálni és nem elveszíteni a fejed.
- Mintha az olyan könnyű lenne. – mondtam.

- Gondolj bármire vagy bárkire egy helyre vagy egy bizonyos időszakra. Ha megtalálod azt a pontot, akkor az eszed a helyén marad még akkor is, ha átváltoztál.  – miután elmondta mondatát összenéztek Erinnel és egyszerre kezdtek el dobálni a labdákkal. És szinte mindegyik telibe talált, ezért már kezdtem ideges lenni. – Gondolj.  – kiabált Aiden. De hiába gondoltam bármire egyre csak nőtt a dühöm. Már ott tartottam, hogy éreztem, ahogy fogaim kinőnek, fülem és karmaim hegyesedni kezdenek. Mégis, hogy állíthatnám le saját magam, hogy ne tegyek kárt semmiben és senkiben? Egy repülő labda pont fejen talált és hátra borultam. Innentől kezdve nem tudtam kontrolálni magam. A kezemet addig húztam el egymástól, amíg a ragasztó szét nem szakadt rajta. Ahogy felálltam a földről felpillantottam barátaimra, akik nem engem néztek, hanem valamit a hátam mögött. – Justin jobb lesz, ha uralkodsz magadon. – mondta Aiden rám nézve és ujjával a hátam mögé mutatott. Nagy levegőket vettem és úgy fordultam meg. Aki a hátam mögött állt egy lány volt íjjal a vállán. Hogy ismerem-e? Igen. Hisz ő Zoe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése