2015. október 13., kedd

54.fejezet ELŐZETES

A Bloodshed következő fejezetében: 

„Justin szemszöge”
  
 A ház előtti lépcsőn ülök, és várok. Mire? Arra, hogy végre megtudjak valamit Zoe hollétéről. Mióta a fejemnek szegezte a fegyverét, azóta nem hallom őt! Ami megőrjített! Nem tudom, hogy hol van, és egyáltalán életben van-e még. Anne a házban van, Aiden és Erin társaságában. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de ezt a lányt soha nem fogom a barátaim közé sorolni. Ez az egész miatta történt! Ha ő nem rohan el, azután, hogy megtudta, Zoe és én kapcsolatban vagyunk, akkor most nem kellene ennyire aggódnom. Miután Zoe elszaladt, és én hülye nem mentem utána, nem sokkal később Grant, és a többiek, akik Anne után mentek, visszahozták. Állításuk szerint olyan könnyen, hogy maguk is meglepődtek. Persze, Anne azóta is kérdezősködik, és egyik hazugságot kapja a másik után. A cipőmet fürkésztem, mikor meghallottam, hogy Grant-ék közelednek. Felálltam, és azt a pontot néztem, ahol nem sokkal később felbukkantak. Mindenki lehajtott fellel lépdelt, kivétel, Grant-et, és Marko-t. A távolból is kiszúrtam, hogy az utóbb említett személy, egy fekete kis táskát hozott a kezében. Ez volt Zoe-nál az este folyamán. Kapkodtam a tekintetem háta meglátom őt is, de hiába való volt.
- Nem találtuk meg. – mondta, Grant, amire magamtól is rájöttem. – Viszont a táskáját igen, benne a fegyverrel.
- Egy ágra volt felakasztva. Mintha valaki azt akarta volna, hogy biztosan megtaláljuk. - szólalt meg Marko is. – Ezt tutira megtervezte valaki. – mondta, és épp annyira, mint én, ő is aggódott Zoe miatt.
- Még most sem hallod őt? – kérdezte Grant.
- Szerinted itt lennék, ha hallanám? – förmedtem rá, elég hangosan ahhoz, hogy a házban lévő Anne figyelmét felkeltsem vele.
- Nyugodj meg. – mondta, miközben felemelte a kezét. A hátam mögött nyílt is az ajtó, és kilépett rajta az, akinek a társaságára, a legkevésbé vágyok.
- Most már elmondaná valaki, hogy mi folyik itt! – hisztérikus hangja bántotta fülemet. Legszívesebben megfordultam volna, és rá kiabáltam volna, hogy semmi köze hozzá, de már csak Zoe miatt sem tettem meg. Ha itt lenne, és látná, hogy viselkedek a barátnőjével, nem valószínű, hogy örülne. Bizonyára megint veszekedés lenne belőle. Szintén Anne miatt. Leléptem a még hátra lévő két lépcsőfokon, és Grant mellé érve, halkan megszólaltam.
- Tovább keresem. – mondtam, és nem törődve senkivel, az utam az erdő felé vezetett.
 Már fél órája cammogok a nyirkos erdőben, és keresek valamit. Valami apró kis jelet, vagy bármit, hogy a nyomára bukkanhassak.
 - Hé, várj meg. – hallottam meg Aiden hangját. Mikor megfordultam, ott jött mögöttem, és a fejét rázta. – Kiborít ez a lány. – mondta.
- Ezzel azt hiszem nem vagy egyedül. – lépett elő Marko is egy fa takarásából. – Tudjátok, imádom Zoe-t, de most legszívesebben arcon csapnám, hogy egy ilyen csajjal barátkozott. – forgatta meg szemét, és közben egy ágat eltolt a kezével, hogy az arca ne üsse.
- Egyet értek. - érkezett meg Erin is.
- Mit kerestek itt? – kérdeztem, mert valamiért zavart, hogy utánam jöttek.
- A helyes megfogalmazás, az a kit kerestek itt. – magyarázott Aiden, ami most nagyon nem érdekelt. – Azt hiszed, hogy hagyjuk, hogy egyedül keresd? Barátok vagyunk, számíthatsz ránk! – mondta, és én akaratlanul is elmosolyodtam. Rendes, hogy ezt tudatta velem. Marko viszont megköszörülte a torkát, és mikor ismét felé néztem, szemöldöke enyhén felcsusszant. 
- Bár azt nem mondanám, hogy mi barátok vagyunk, de Zoe miatt rám is számíthatsz. - 


Folytatás: 2015.10.18. (Vasárnap)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése