2014. szeptember 2., kedd

Fontos!

Sziasztok! Nem is tudom hol kezdjem. Úgy érzem, hogy már kezd nektek unalmassá válni a történetem. Pedig minden egyes fejezetet próbálok izgalmasra csinálni. Elszomorít, hogy tudom mennyit dolgozok némelyik fejezeten, és nem kapok rá semmilyen hozzászólást, vagy bármit. Az utóbbi fejezetekhez alig kaptam kommentártokat. Nem tudom, hogy azért van-e mert meguntátok, vagy csak egyszerűen nincs időtök vagy kedvetek ahhoz, hogy hozzászóljatok, és elmondjátok a véleményeteket. Tényleg nem tudom, de e miatt befejezni se akarom, mert nekem nagyon a szívemhez nőtt ez a történet! Csak arra szeretnélek titeket megkérni, hogy ha van időtök akkor írjátok meg nekem a véleményeteket az aktuális fejezettel kapcsoltban. Tudom, hogy elkezdődött az iskola és így mindenkinek kevesebb lett az ideje, de ha még annyira szeretitek a blogot(a történetet) mint régebben többen is írtátok, akkor ha tudtok rá szánni legalább 5 percet vagy kevesebbet, hogy írjatok nekem, azt nagyon nagyon megköszönném! Puszillak titeket, és remélem a következő fejezethez, ami vasárnapra várható, már több hozzászólás lesz olvasható!
~Ann.xd 

1 megjegyzés: